Hattig dag ....

0kommentarer

God morgon/middag....

Skulle iväg och rida på förmiddagen så efter frukosten gjorde jag mig iordning och drog iväg. Hade kommit halvvägs när mobilen ringer och gubben talar om att dom nya fjädrarna till s40 har kommit och fråga om jag hade någon möjlighet att vända... Så jag åkte ut till stallet och Josefin och förklarade lägget och att dom stängde kl 13 och om vi kunde rida vid tre istället och hon är en ängel på jorden utan vingar denna tjej för visst gick det bra =) Så hem igen och iväg till stan hämtade fjädrarna på volvo och sedan åkte vi in en sväng till plantagen och jag köpte tre nya pelagoner och lite gödning till blommorna här hemma dom brukar gilla det såhär års=)  Sedan for vi hem igen och tro det eller ej 745:an höll hela vägen ! kors i taket... Väl hemma så blev det lite lunch och sedan datorn medans resten av familjen åkte till affären och fixade lördagsgodis! Så nu ska jag strax iväg till stallet igen och den här gången ska jag f***nemig rida !

Kram

Kommentera

Publiceras ej