Jobb jobb jobb själv valt:::

0kommentarer

Ja ha då sitter man och laddar  vid datorn igen då, för att jobba 13 härliga timmar igen! men oj vad trevligt när lönen kommer sidan eller jag vill vara ledig någon dag ochkan kompa ut =) Igår blev en lång dag men allt fölöt på på jobbet och då är det inte så jobbigt fören sista timmen som sniglar sig fram!

Imorgon blir det en vanlig arbetsdag då jag börjar två. Ska till stallet vid halv tio och rida en tur, nu hoppas jag att det helt underbara vädret håller isig åtminnstånde i morgon också! Jag har ett stort behov av sol just nu. Tänkte även städa av imorgon innan jobbet om jag hinner vill säga, men det tror jag!

Nej nu måste jag packa väskan och dra av tänderna lite...vill ju inte ta kål på någon med taskig andedärkt....

Kram

Kommentera

Publiceras ej