Lördag...

0kommentarer

Ursäkta att det inte hunnits blogga något denna vecka men tiden har tyvärr inte funnits!

Idag har det bara varit hästar hästar hästar och åter hästar...

Vi började dagen på Älvkarleby ridklubb och Fabian tävlade i hoppning och vann en rosett =) super duktig tycker jag han var. Red fram efter lite ledning av mig så blev det bra men sedan var det bara upp till honom att fixa detta och han gjorde det riktigt bra! Bäst i min ögon men man är ju part i målet om man utrycket sig milt=)

Sedan hem och luncha och greja lite sedan bar det av till Sätra och isisarna och då vissade det sig att josefin inte riktigt hade orken att rida så fabian fick rida Kló och jag red Tindra och det gick jättebra vi red på volten under josefins ledning och hon borde nog bli ridlärare med det tålamodet hon har ;) med oss otroligt! Jag tränade på volter och ställningar och att göra framdelsvändningar och det gick riktigt bra hon förstår iallafall vad jag menar!


Sedan blev det hem och fixa middag som bestod av flygande jacob och ris! Det vart riktigt gottt!!!!!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej