Lördagen

0kommentarer

Jag sov till kvart över elva efter att ha jobbat natt, fixade till mig och sedan blev det frukost iform av koktpotatis och fisk med sås. Eftersom vi skulle till bomhus och kolla på innebandy och där förlorade killarna med 12-2 tror jag... Sedan åkte vi ut till valbo och fabina fick jeans, kallingar och ett bälte det vart riktigt snyggt måste jag säga =) han har bra smak lill killen!  Efter det åkte vi till Ica maxi och storhandlade  för den här månaden, Denna månad ska vi göra en koll på vad vi gör av med på mat.. alltid lika spännande genom att kolla kvittona och tjecka vad som är onödigt och nödvändigt... tycker nämligen att det går lite väl mycket penagar till saker vi inte riktigt behöver varken för formen eller ekonomin typ läsk och godis, kakor osv i veckorna...

Väl hemma så blev det inpackning av alla grejor och melodifestivalen i soffan mycket skönt måste jag säga!


Kram

Kommentera

Publiceras ej