Måndag... seg start på veckan

0kommentarer

Jaha då var det måndag igen förmiddagsveckan har startat,,, kl 12 idag så var det lönegruppsmöte alltid lika spännande om jag säger så med alla åsikter ;) Gillar disskutioner och tro det eller ej men oftast är jag tyst och lyssnar, Ni som känner mig tror väl knappt det är sant med tanke på hur jag pratar annars =-)

När detta var färdigt efter tre så åkte fabian och jag till stallet och fabian åkte med när Josefin körde drreki och fick även prova på att köra själv vilket han uppskattade jättemycket ! Tack Jossan =) Själv red jag Tindra våran rally häst hon är bara underbar! Hon fick idag när hon sprang efter vagnen lermask i ansiktet #fniss# fniss# Ja dom var allt annat än rena när vi kom hem två riktiga ler hästar måste jag säga!


När vi kom hem så blev det middag som gubben lagat helt underbar korvstroganoff och ris det var som guds gåva till kvinnan (hade inte ätit sedan 10 på förmiddagen och nu var kl 18:30 så hungern var det inget fel på om jag säger så!)

Imorgon är det nagel lägge!!!!!!!!

Ja äntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram mina vänner =)

Kommentera

Publiceras ej