Onsdag..

0kommentarer

Idag har jobbet bara flyttit på det är så himla skönt när det gör det tycker jag kändes att det behövdes för oss alla om jag säger så, det har varit lite si och så med det på sistone..

Har jobbat med malin idag och då går allt mycket enklare när man får skatta och le emellanåt=) tack för det gumman !

När jag kom hem blev det en vilostund på soffan sedan samtal med Fabians lärare och allt flöt på som det skulle och det var skönt måste jag säga han har det ganska tungt i skolan tack vara att det inte är så lätt att läsa... Sedan blev det hem och middag som bestod av Lasangen som jag lagade till igår till familjen Felicia åt dock potatisbullar hon gillar inte köttfärs och har aldrig gjort dock går köttbullar och hamburgare bra.. knepigt....

nu laddar jag för att åka och rida på Ärk näst sista lektionen... Får se vem jag får rida idag...

Kram

Kommentera

Publiceras ej