Söndag...

0kommentarer

Idag har vi kört in ved och städat i pannrummet det var liksom väldigt välbehövligt! Om karar ändå kunde hålla ordning ;) ligger liksom inte för dom om jag säger så...

Sedan bar det av till stallet mycket trevligt. Jag red tindra och försökte få henne att gå maximalt samlad för att hon ska lyfta ryggen och träna den sedan var det jag som ska lära mig att få till Tölt och det gick riktigt hyfsat men det behövs mycket mera övning... Hoppas att våran positiva spiral fortsätter.. Kló får nog vila ett tag till och rids bara vissa dagar tills hon får skor för när man rider henne är det som att hon går på glödande kol och det känns inte bra. men den 2 april kommer hovis så då löser det sig!

VId Fem så åkte vi och kollade på musikalen som felicia och tre tjejer till hjälpts åt att sätta upp i kyrkan tillsammans med barn kören och det var riktigt bra ! Dom hade gjort ett jättejobb!

Nu ska jag microvilla inför passet ikväll!

Kram

Kommentera

Publiceras ej