Städ, ridning och pannkakor

0kommentarer

Ja då var det torsdag och sista arbetsdagen för mig! Jippi=) Ska bli skönt med helg måste jag säga! Idag klev jag upp vid halv sju och började städa huset  Så himla skönt att ha det gjort imorgon när jag är ledig!

Halv tio var jag i stallet och red ut en sväng på kló men hon är så himla ömfotad så i morgon får hon stå och sedan hoppas jag att det går att rida i hagen till helgen!  imorgon ska vi rida dreki och tindra för dom har skor så då slipper dom bli öma om fötterna!

När jag kom  hem från stallet så lagade jag pannkaka som dom här hemma ska ha till middag i kväll, Fabian rider i kväll så det blir lite knappt med tiden för gubben. Felicia ska vara i Tierp kl 19 för någon författar föreläsning genom skolan!

Nej nu närmar sig kl arbete=) du Malin jag är avis på dig som är ledig vill också vara det men slippa det du gör idag! Mina tankar är med dig !

Kram alla glada och ni andra!

Kommentera

Publiceras ej