Fredagen härlig dag =)

0kommentarer

Nu är jag som sagt var mycket piggare måste jag säga! Livet är bra underbart även fast jag lyckats med det omöjliga att ramla av Kló idag med ;=) snacka om skit bakom spakarna och en hel vild häst som behöver jobba i massor. Red i sommarhagen, barbacka och letade efter skon som Derki har tappat och vips så ville hon åt ett annat håll.( där tindra gick med Jossan och letade.) I full gallop försvann hon över hagen och jag bara satt och skrattade det hela måste ju ha sett för komiskt ut. Jag sitter och glor i backen och vips hoppar hästen åt sidan och jag försöker tappert klamra mig fast men barbacka finns det inget att hålla i om jag säger så och glas hal är pälsen! så vips satt jag där alldelles själv i enna änden av hagen och jossan var i andra änden med två hästar=) Tur man kan skratta :) Sedan fortsatte letandet till fots och vi gjorde ett fynd så nu ska den sparas till skoningen i slutet på månaden och ingen häst kommer att trampa in någon söm i hoven!

Idag har vi käkat kebab och pommes och sallad GOTT :)

Nu ska vi ev till gävle och besöka nya Biltema och köpa avslutningskor till Felicia!

Kram Choklad!

Kommentera

Publiceras ej