Härlig tur i solen =)

0kommentarer

Hej och Hå här går det undan ja lite så var ridturen idag... Nej då det var lungt och sansat efter en stund typ en kvart då tindra har uppstarts sträcka om jag säger så det ska snurras och ha sig värre ... himla drygt men hon är sådan bara!  Sedan red vi på volt och försökte få henne att ställa och böja sig som hon skulle.. men tillslut fick hon ge sig om jag säger så och vi både travade och galopperade sedan fick vi även till ett par varv i tölt till min stora stolthet =)

Vi har även hunnit varit till valbo idag och där träffade jag Malin och Peter och Malin avslöjade en mycket ROLIG Nyhet ! Jag gläds något otroligt med er och allt kommer att gå vägen ! Kram till er båda (3)  I valbo hittade vi ett par trekvarts byxor till Fabian och han fick även tillbaka sin radiostyrda bil till hans stora lycka!

Väl hemma efter ridningen så blev det kebab och pommes med sallad himla gott och nu har vi bakat en kladdis till Fredags mys! Flisan är mycket piggare så allt börjar bli som vanligt här hemma!


Kram alla glada underbara människor!!!

Kommentera

Publiceras ej