Helg =)

0kommentarer

igår var det en riktigt härlig försommardag så här hemma vart vi ute.. Jag rensade rabatterna och sådde en massa förn i pallkrage odlingen =) så himla mysigt att påtta i jorden tycker jag och ännu härligare är det när man kan skörda det man odlat!

Sedan solade jag lite på mage och läste allt om resor blev så himla sugen att åka iväg men det blir jag alltid när jag läser den!  Men oj vad solen tar tyckete inte jag varit just något alls i solen men röd som en tomat är jag ialla fall ;) ops!!!

På kvällen åkte vi ut till stallet och Andreas provred Kló och det var lite kul tycker jag för det gick himla bra för honom men han sa att han fick käningar i rygg och nacke men jag tror det går över om jag säger så!

Idag på morgonen blev det fotboll för Fabians del och sedan har jag bakat kanelbullar och just nu har jag en tosca kaka i ungen! Till kvällen ska jag ut till stallet och rida en sväng. tyvärr är inte vädret fullt lika bra idag men vad kan man räkna med det är ju bara början av maj ännu=) men dom varma soliga dagarna är lika härliga varje gång dom kommer och hälsar på så att säga!

Puss och Kram hela dan!

Kommentera

Publiceras ej