Lördag = tävlingsdag

0kommentarer

Ja då har det tävlats av bara den idag då :-) Vi börjar med det lite tråkiga men lärorika. Josefin och Tindra skulle tävla i km idag och jag åkte med upp till Högbo som hjälpreda och allt verkade bra till att börja med men när hon väl kom in på bannan så hände något. Som Josefin och jag brukar uttrycka det hela det bran i hjärnan på henne hon fick till tölten men tyvärr inte de övriga fyra gångarterna :( men alla har väl sådana tävlingar också. Nu är det bara till att analysera och komma på bättre tankar!

Sedan var ju Fabian iväg och tävlade i hoppning på Ärk idag och det gick dessto bättre då han kommade hem en rosett vilket jag tycker var jätte roligt! man blir så stolt då som mamma! Han hoppade i 50cm klassen! en klass högre än tidigare! Det ska väl nämnas att alla felfria fick rosett och present !

Den 7 juni är det dags för nästa tävlign och då ska även jag göra min tävlingsdebut på äldre dagar!! Ska tävla i Dressyr på Eddie.. de finns nog de som tycker jag är helt tokig... men man måste ju försöka.. Då ska även Fabian tävla på Ragnar så vi får se vem som får högst % sats för det är det som gäller man ska ha över 50 för att få rosett! Så nu blir det till att öva!!!!


Kram

Kommentera

Publiceras ej