Måndag =(

0kommentarer

Måndag ja ja.... kan det vara segare om man säger så... svar Nej! Tur man har endel arbetskamrater som förgyller ens dag! Gulliga malin kom in en sväng idag och det är alltid trevligt =) Annars har det varit en ganska ordinär dag på jobbet!

Väl hemma så sov jag lite (Himla härligt måste jag säga älskar att få sova en sväng på eftermiddagarn efter att man jobbat förmiddagar!) Sedan röjde jag lite överallt i huset har ledarträff här i morgon kväll och tänkte hinna till stallet först =) Så då blev det till att säda lite idag och sedan har jag bakat en toska och en ambosia kaka till imorgon kväll... svårt att hålla tassarna borta om jag säger så!

Andreas har lånat brosans klipp grej till håret och det blev riktigt bra måste jag få säga! Nu är det Fabians tur! Han har ont i halsen och huvet så han har varit hemma idag tillsammans med syrran som hade operation dagsverket idag i form av att plantera om alla blommor här hemma! Och det gjorde hon riktigt bra!

Ja nu ska jag fixa lite grejer tills imorgon kväll sedan blir det nog lite tv!

Kram

Kommentera

Publiceras ej