Onsdag! Förkyld.... och ont i baken...

0kommentarer

I natt var det inte så himla spännande förutom att Malin kom in när hon slutade vid tolv och pratade med mig och anna och det var väldigt trevligt måste jag säga =) Tur man har vänner som kommer och muntrar upp en i bland för i natt har mitt högra öra gjort så förbannat ont rent ut sagt! Gått på alvedon hela natten och även när jag sov...

Vaknade och kände mig hyfsad om jag säger så men ju längre dagen gott ju mindre bra mår jag men jag ska göra ett försök på jobbet åtminståne.

åkte ut till stallet vid tretiden och red Kló barbaka och rätt som det var blev hon rädd för något och vipps låg jag på baken.... Ja ja så nu är det en öm skinka som gör sig påmind men jag red vidre och provade även att rida tindra barbaka innan vi gick in men lätt skrämd av att åkt av så blev det inte många steg  men det gick ialla fall med josefin som ledare!
Efter den turen tog vi ner unghästarna så att dom får beta av lite på volten för gräset växer som ogräs just nu så det blir nog bra!

imorgon blir det städning och Fabian ska till Ärk så Sätra får en vilo dag från mig. men på lördag är det km igen så då ska vi förbättra reslultaten!

Nej nu ska jag pallra mig iväg till jobbet!!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej