Överaskade äkta hälften med biljetter till STCC...

0kommentarer

idag vaknade jag vid halv elva efter att ha jobbat natt! Det gick riktigt bra för oss att jobba vi han det vi skulle och lite till!

När jag kom till jobbet igår kväll så fick jag veta att vi kunde få två biljetter till STCC tävlingarna i morgon av en kollega så då var det bara ringa hem till en biltokig gubbe och fråga om han ville åka och ni kan säker gissa vad svaret blev! JA hur sjutton har du fått tag på dom!!  Så imorgon bitti åker vi iväg bara han och jag ska bli riktigt trevlig ;) skönt att göra något för oss själva ibland!

Nu ska Felica till Gävle en sväng och shoppa och Jag och Fabian ska till stallet och rida! Bara att hoppas på uppehåll.... Men det finns nog en risk att det kommer att regna någon skvätt på oss!

Kram ;-)

Kommentera

Publiceras ej