Regn och blötta ryttare...

0kommentarer

Ja det blev en ganska blöt ritt om jag säger så och då menar jag verkligen blött... Men vi körde på som vanligt ändå enda tills det smällde till och kom en regäl åskknall... och då menar jag en riktig smäll! Så då bar det av in i stallet och sadlades av sedan tog fabian och jag tog upp hästarna till hagarna. Men fastiken vad blöta vi blev när vi gick upp dit, väl tillbaka så blev det av med alla bötta tröjor och in i bilen sedan på med värmen och hem och torra kläder!

Sedan blev det middag i form av ungspotatis och varmkorv himla gott. Efter det så blev det till att hämta Felicia och vän i älvkarleby och sedan handlade vi mys till  i kväll.  efter det blev det sofflägge och nu ska vi fixa lite fika tills i morgon när vi ska till Karlskoga och kolla in STCC ska bli himla mysig med en dag med gubben tycker jag!

Nu blir det duschen och slöhet!

Kram ;)

Kommentera

Publiceras ej