Söndag...

0kommentarer

Idag har jag varit och ridit Litlamin för andra gången denna gång höll vi till på volten med Kló och Fabian som ledsagare och det gick riktigt bra ända tills vi ville trava för då protesterade hon vilt det lilla hjärtat! Hon är så himla söt men så himla stark och bestämd.. men men jag är också bestämd så det ska nog lösa sig om jag säger så1 Efter att vi kört ponnyridning så red vi lite med henne som hand häst och det gick också riktigt bra trotts att jag aldrig ridit med handhäst för. Efter detta så red Fabian lite lektion för Josefin på Kló och det är så himla nyttigt för honom tack snälla snälla jossan för detta!

När jag kom hem så vilade jag en stund efter som det är nätter denna vecka så är det dags redan i kväll att ut och jobba. Sedan lagade jag middag ris och kyckling och förbredde även morgondagens eftersom jag ska rida vid tre så dröjer det innan jag kommer hem så då är det bara potätterna kvar för gubben att fixa! det blir lax i ciron kryddning i morgon!

Nu ska jag slappa lite med min älskade make sedan blir det jobbet!!

Kram

Kommentera

Publiceras ej