Sova sova sova vad är fel???

0kommentarer

Hej på er alla glada vänner :-)

I onsdagsnatt blev det som jag befarade jag var tvungen att gå hem vid halv två. Var inte mig själv överhuvud taget... Fattar inte riktigt vad som var fel... Kände mig inte jättedålig men orkade absolut ingenting och det är så långt ifrån mig som det bara går att komma... visst har haft ont i örat men det har man haft för och inte sjutton har allmäntillståndet varit skit för det heller, brukar kunna däcka en dag när någon förkylning kommer och hälsar på men inte mer. Jag somnade vid halv tre och hör och häpnad vaknade inte fören halv ett dagen efter sov som ett slagt! Klev upp och vart flåsig av att gå i trappen???? Ja ja det var nog bara till att ta det lung det insåg till och med vild djuret jag... Städade lite, men gubben fick flänga runt med snabel draken... och lägga på mattorna medans jag tog två alvedon och åkte till Ärk med Fabian som skulle rida lektion. Han fick Eddie min favo häst trög som få men gör man rätt blir han en gud både inom dressyren och hoppningen. Men han är stor, Fabian fick knappt upp sadeln och då är han ändå över 1 och 60 lång. Men lilla mammsen hjälper så gärna till med sådana detaljer! Väl hemma igen så var det en slut annika som intog middag och sedan blinkade med dom långa ögonfransaran så att Älsklingen åkte och köpte tuttifrutti ringar och en marabo mjölkchoklad med dajm i till mig. Han är för söt =).

Kvällen tillbringades i soffan för att sedan flytta över till sängen där jag intog 6 avsnitt av sex in the city sesong 1!
Halv ett somnade jag och tro det eller ej 10 på förmiddagen idag slog jag upp mina blå ögon... Har tydligen ett jättebehov av att sova... det värkar helt enkelt inte bättre än så för idag mår jag så mycket bättre trappen tar jag i ett språng just nu ;)

Nu ska jag till stallet och rida Tindra sedan blir det nog en del KM snack och föresten så ska även Fabian tävla på Ärk på Lördag (imorgon) då ska han hoppa Alban. Sedan den 7 juni ska han tävla i KM i dressyr på Ragnar! Kul tycker jag!

Kram alla vänner!
 

Kommentera

Publiceras ej