Tankar...

0kommentarer

Fasiken ser ut att bli regn till kvällen! Vore lite halvtrist at få springa i regn men det har jag gjort förut så visst det går! Hur mycket springa det nu blir känner mig inte riktigt spring hundra ännu men jag vet att när tävlings djävulen kommer fram så blir det nog till att springa ja ja det visar sig!

Nu har jag jobbat undan endel pappers arbete med föreningen och posat en del fakturo väntar bara på den sista pärmen så är det också gjort,. Har tillochmed hunnit fixa lite av papprerna som ska sitta i pärmarna när vi startar till hösten =) Himla skönt att slippa ha sådant hängande över sig.

Nu ska jag fixa en god smörgås och sedan ska jag till jobbet på ett möte och därefter blir det hem och förbereda middag och vårruset :-)

Kram alla glada!

Kommentera

Publiceras ej