Tisdag!!

0kommentarer

Ja då har snart tisdagen också försvunnit!  vaknade av klockan tio över två himla skönt när det funkar att sova på nattveckorna. Fick även reda på att jag slipper kliva upp i ottan på torsdag vilket glädjer mig väldigt mycket. Åkte ut till stallet idag och fick även med mig Fabian och Snälla sötta Josefin lät fabian rida kló och det gick riktigt bra måste jag säga han red utan bett och det gick riktigt bra. Själv harvade jag runt på Tindra och det gick över förväntan måste jag säga jag hittar fler och fler grejer som funkar riktigt bra så länge jag sköter mig på ryggen och inte ger henne 5 komandon på en gång. Så det kommer nog att bli riktigt bra tillslut. Kul att man alltid kan utvecklas.

Nu ska jag kolla in sjukhuset och massera gubben på ryggen!

Kram

Alla glada!!

Kommentera

Publiceras ej