Torsdag eftermiddag ;)

0kommentarer

Då har jag suttit på löne möte på eftermiddagen och det var himla intressant måste jag säga ;) hoppas alla förstår hur bra detta sysem är men men det finns alltid någon som inte vill eller kan förstå, och det måste man väl leva med så är det bara.

Efter det åkte jag med fabian till ärk och han red lektion där dom övade på att ställa och böja och att rida på ett fyrkant spår en jättebra övning! Han red Eddi! Sedan fick han även vetta att han ska tävla oliver istället för ragnar den 7 juni. och det tror jag blir jättebra!

Väl hemma hade Gubben lagat jättegoda pannkakor som vi vräkte i oss med stor hunger...

Efter detta så blev det städning av huset allt utom golven för i morgon ska vi laga mat så då lär det inte vara rent på dessa när vi är klara och jag har ingen lust att dubbelarbeta!

Nu blir det duschen och mys med gubben, vi är lediga båda två i morgon himla skönt måste jag säga!

Kram alla glada!

Kommentera

Publiceras ej