Torsdag = röd dag himla skönt..

0kommentarer

Hej och Hå :) Ska jobba extra i natt så jag sov till strax efter åtta i morse, sedan sov jag ett par timmar på eftermiddagen så nu är jag laddad!

Fabian och Jag åkte ut till Josefin och red kl 10 i morse och Finna Josefin hade tänkt ut en banna som vi skulle rida med framdelsvänding och skänkelvikning och till våran stora glädje ett hinder. Vi travade och skrittade Jag red Tindra och Fabian red Kló som föresten bara är sken dräktig så nu är det slut med pjosket ! ;-) Allt gick väldigt bra trotts att jag måste lugna ner mig och ta Tindra från början så det blir nog bra i morgon ska vi köra samma banna igen och då har man nya möjligheter vilket är himla skönt!

När vi kom hem så blev det lunch och sedan städade vi huset gubben och jag. När det var klart drog Fabian och Gubben ut till svärmor och svärfar och hjälpte dom lite och jag trynade i sängen. Väl hemma igen och jag hade tagit mig både in i duschen och ur sängen så åkte dom och hämtade pizza. Nu ligger dom som slakt i soffan och kollar bil tv! Deras favo sysselsättning tror jag!!

Nu ska jag fixa lite med naglarna sedan slöar jag med i soffan och väntar på våran söta dotter som är i Enköping hos nunnor i dag med konfa gruppen ;-)

Hörs under morgondag sov väl alla vänner :-)

Kommentera

Publiceras ej