Vår Ruset =)

0kommentarer

Hallo alla glada! Här kommer en lite rapport från en härlig kväll i Gävle med två helt galna tonåringar i bilen dit och hem ;)

Vi åkte hemifrån vid fem tiden för att hitta parkering också vidrare utan att behöva stressa sedan ville ävne tjejerna kolla lite extra på Peter Sipens som var konfrance under Ruset. Lisa är helt galen i honom!

Vid halv sju så blev det uppvärmning och att tränga sig fram till Springa ledet!
Så här glada var tejerna när dom värmde upp!



Loppet gick riktigt bra trotts tre turer ute på vägen i förväg på ca 3,8 km och då har jag gått vissa steckor men igår skulle jag ha lite koll på felicia hade jag tänkt med tanke på luften men men det gick utmärkt ändå för efter en km  så stannade jag för att vänta in dom men så fort dom kom ikapp så började jag springa och vipps så var dom bakom mig igen så då gav jag upp men helt övertygad om att dom skulle spinga om mig men nej det lyckades dom inte med trotts att jag lunkade vid ett par tillfällen när det blev för tjockt med folk och luften tog slut liksom. Min stolta slut tid blev dock 31:32 och det tycker jag är riktigt bra för att bara ha sprungit tre gånger innan. Felicias tid blev 31:50 så henne slog jag med 19 härliga sekunder :) Lisa kom in på 33 min! Sedan var det dags för stetch och ombyte efter detta en härlig picknik kasse som man får när man anmäler ett lag! När vi åkte hem så blev det lakrisremar och fast beslutna om att nästa år gör vi samma sak igen ! För tänk vad kul man kan ha över generationsgränserna när man har ett gemensamt intresse!

Väl hemma hade kl hunnit bli 22:30 innan jag hade duschat och kommit  isäng men sedan sov jag som en klubbad!

Tack mina otroligt duktiga lag kompisar Eva, Ingela, Stina, Lisa och Felicia ni är bäst måste jag säga!

Kram

Kommentera

Publiceras ej