Irriterad....

0kommentarer

Ja fel dag i månaden idag är inte jag till min fördel om jag säger så! Vaknade på piss humör så det är därför jag är irriterad idag och inte på det som hänt vilket gjort mig åtminstånde mindre irriterad och visst jag har dragit5 på smile banden några gånger :) Började med att jag var till Skärplinge och hade samtal med Felicias lärare och där var det bara bara beröm och det ärä ju bra det! Sedna hem med henne och tillbaka igen för att hämta Fabian som ska iväg och rida i Älvkarleby och det gick också jättebra förutom att vi hade en diskution angående läxor.... men tror han förstod att jag hade rätt för när vi fått i oss lite god middag som gubben serverade när vi kom hem så lästa han 30 sidor i boken han ska fixa till söndag i badkaret:)

Efter middagen så blev det städning av huset jag och min gubbe hjälptes åt vilket gick jättebra!

Nu väntar en återhämtning och sedan sista natten för den här veckan! himla skönt måste jag säga ;)

Nej nu vill jag jula till mitt hem och gosa till det hela lite!

Kram

Kommentera

Publiceras ej