Lussebullar ;) jami

0kommentarer

Idag sov vi till kvart över nio !! Helt otroligt måste jag säga! Väl uppe och frukosten intagen så blev det Lågbo och julmarknaden där jag lämnade Felicia i Jonas händer... Sedan åkte jag till stallet och red Tindra lisa min islandsdrottning ;) Hon var bäst idag... Väl hemma så blev det lunch gott gott.. Sedan satte jag en Lussebulls deg och Fabian och jag bakade lussebullar i långa rader närmare bestämt 103 st;) Goda blev dom som bara den! Sedan blev det lite röjning och julning, byte lite dukar och fixade lite. Det blev så härlig stämning.. Nu längtar jag till det kommer lite vit på backen också så är allt perfekt!

När vi kollat på tv ett tag så blev det Lågbo och hämtning av den försvunna dottern! SÅ nu sitter man här och skriver för det var det jag just skulle till att göra när hon smsade att nu var det läge att bli hämtad och curling mamma som man är kastar man sig i bilen och hämtar :( dags att dra åt lite i tyglarna... nej dom är bara små en gång.. men jag gjorde klart för henne att lite framförhållning mår ingen dåligt utav!

God natt mina vänner eller god morgon ;)

Nu ska jag krypa ner hos älsklingen och kolla på film!

Kommentera

Publiceras ej