Måndag måndag måndag

0kommentarer

Sov till klockan var 1 sedan tog jag en lång promenad med Gissa i skogen då hon fick springa lös! Vilket hon verkligen älskar över allt annat! Väl hemma igen så blev det frukost med gubben vi till och med kostade på oss att koka lite ägg...... gott blev det iallafalll! efter detta så åkte jag till stallet och där longerade vi hästarna över bommar vilket gick riktigt bra när jag fått kläm på hur jag skulle göra ;)

Går dagen slutande med att vi blev med en häst till i stallet! det var just det vi ville ha!  Nu ska hon vet besiktas och sedan blir det ett ultraljud på fölet  efter det kommer hon hem till stallet detta lilla underverk!

när jag kom hem så blev det middag och sedan komm örjan,lotta och anakin vilket var väldigt trevligt!

Nu blir det tv en stund sedan bär det av till jobbet!

Kram alla underbara vänner!

Kommentera

Publiceras ej