Måndag morgon....

0kommentarer




Vart väkt i morse av hunden som ville ut och pinka vid fem men vi kunde lungt gå in och sova vidare efteråt! Vid tjugo i sju kom felicia och väkte mig igen, hon ville ha skjusen till tierp som jag lovat henne och lisa! Dom ska praktesera på GUC i Uppsala för att kolla vilken linje dom ska gå på gymnasiet! Dom ska vara där hela veckan.
När jag kommit hem så blev det frukost och sedan en tur i skogen med Gissa mycket skönt måste jag säga :) Skönt väder men det blåser en väldig massa!

Den här veckan är det eftermiddagar som gäller :) Så vid tio ska jag åka och rida en sväng... gårdagens pass sitter i mina ben kan jag säga.... fasiken vilken träningsvärk!

Nu ska jag surfa runt lite och kolla lite julklappar!

Kram alla glada och hoppas eran dag blir jättebra!

 

Kommentera

Publiceras ej