Min måndag och tisdag......

1kommentarer

Igår var det full fart hela dagen. Avslutade med ett föräldrarmöte.... ja se föräldar jag säger inget mer........:( men något vetigt fick vi nog bestämt i alla fall tror jag.....
Idag har jag jobbat förmiddag och sedan blev det personal info som var jätte intressant! Allt verkar positivt i dessa tjärva tider :) jag är väldigt tacksam över att dom som äger oss vågar satsa! Väl hemma så blev det en promnad med Gissa i regn/snö och möta Felicia som kom med Fyra bussen :) Fick en härlig pomenad där hon pratar på som vanligt om allt och inget ;) Hon är helt underbar inga hemlisar där inte..... Sedan blev det önske middag från min sida iform av pommes och korv och massa bea...... så himla gotttttttttttttttttttttttttt:)

Där efter for jag till stallet, någon ridning blev det inte för var det dugg regn/snö förut så häl regnade det nu... Så vi tog in alla fyra hästarn och satte på dem regn täcken och pysslade om dom lite! Nu är jag hemma igen och ska värma mig lite med te och frukt kaka tänkte jag :) En riktigt bra dag måste jag säga trotts skit vädret utanför fönstret!!!! Nu smattrar det redigt så nu haglar det nog...



mammas lilla skrutt i skogen! Får jag godisen någon gång så jag får springa iväg igen......

1 kommentarer

Pia

11 Nov 2009 12:47

Så otroligt fin hon är lilla Gissa! Både hon och Holly verkar ha fattat vilken blick de ska använda när de vill ha något :)

Kommentera

Publiceras ej