Min sköna fredag ;)

0kommentarer

Ja då är det helg då :) underbart ! vi sov till kl 12 där efter åkte vi in till stan en sväng. Jag kollade in en ny telefon men konstaterade att det får vänta hur sugen jag än är på en ny skönhet i form av en nokia n97 oj oj så snygg!!!!! Gubben köpte snus som nu står på tillredning i ugnen så nu är den blockerad i 24 timmar :(

Väl hemma igen så blev det till att fixa julgardiner till vardagsrummet/matrummet och det blev riktigt fint måste jag säga! Efter det blev det första halvan av idol i soffan och sedan somnade jag på gubbens arm...ZZZZZZZZZZZZ så nu är jag hyfsat pigg.... inte bra inte bra.... behöver sova i natt inte jobba...

Idag kom ytterligare en julklapp till ungarna hem! ja nu är snart allt fixat härligt! En till gubben landade häromdagen i brevlådan!

neuj nu återstår det att hänga en maksin tvätt och sedan får det nog bli sängen och läsa lite i min bok som ligger och skaver på sängbordet..

I morgon ska jag och Fabian ut till stallet!

Hoppas ni får en underbar helg!

Kram

Kommentera

Publiceras ej