mycket just nu....

1kommentarer

Ja idag blev det en himla massa, så himla mycket så stallet fick strycka på foten och det är inte vanligt det heller... Började med frukost och sedan bar det av in till stan och handlade vinster till lotteriet vi ska ha nästa söndag på karlholmsjulmarknad. Det blev mycket räknande men jag hoppas att det stämmer.. Efter det blev det rusta och två nya julgranskulor och två belysningar till tomten/skogen! Det vart jättefint sedan köpte jag även två batteridrivna ljus att ha i lyktorna ute på gården och dom lös riktigt riktigt fint måste jag säga!"

Efter det hem och i med lunch i magen och vidare till Lågbo och den julmarknaden där var det vackert värre tyvärr lite lite med folk men stämningen fanns där vill jag mena hittade faktiskt en julklapp där till en av kottarna i släkten ;) Väl hemma efter detta for jag över till Lotta och hjälpte henne att färga håret! hoppas det blev bra?

Sedan blev det hem och vänta in middagen som stod i ugnen i form av potatisgratäng och fläskfilé gott värre ;) gillar när gubben lagar middag till mig känns så himla lyxigt på något vis... Trotts att han gör det ofta!

medans jag väntade fyllde jag i dom nya almenakorna med födelsedagar och annat vikigt att komma ihåg!

Nu ska jag och gubben snart lägga oss förmiddagsveckan väntar runt hörnet!

1 kommentarer

Anonym

29 Nov 2009 23:18

Håret vart jätte bra...tack för hjälpen =)

Kommentera

Publiceras ej