New Body och hästar

0kommentarer

Hej och hå, Igår blev det en tur till Valbo efter stallet för att inhandla en ny skrivare som blev två skrivare en laser till firman för att få beständiga utskrifter och en bläck för att få lite färg på utskifterna när man vill ha detta! båda gick på strax under två tusen det tycker jag inte alls var så himla faligt!

Istallet gick det hyfsat igår jag gjorde ett par regäla vinster över tindra så nu börjar det gå åt rätt håll igen.

Väl hemma från valbo så var det sortering av New Body som gällde!



Några packet att sortera upp eller hur?? Ja det var iallafall vad våran kväll bestod utav och vid halv åtta fick vi åka och hämta Felicia i Bäcklösen!

Sedan blev det tv för hela slanten det lilla som var kvar av kvällen!

Idag har jag varit i stallet och ridit Tindra riktigt "hårt" och det blev ett rikigt bra resultat måste jag få säga!

väl hemma igen så har jag fixat med en massa föreningspapper så himla skönt att få det gjort tycker jag!

Gubben har fixat vinterdäck på bilen :) me like!

Så nu ska jag snart fixa middag och fortsätta att rita på våran ovanvåning har hittat en ny superlösning till den!
Syn bara att man inte är miljonär så man kan fixa allt på en enda gång!

Ha en underbar söndag nu alla mina vänner ;)

Kommentera

Publiceras ej