Ny häst :)

0kommentarer

Ja hej och hå här går det undan vill jag mena.... Idag när Fabian och jag var till stallet berättade Josefin att hon hittat ett sto som hon tror kan passa vårat stall utmärkt så hon hade mailat på det.. och efter många samtal så blev det provridning och titt i morgon eftermiddag kl två! HJÄLP vad med Fjärillar jag fick i magen (obs inte äns jag som ska köpa hästen men visst i josefins stall känner jag mig som hemma så det blir lite mina hästar iallafall i känslan. Bryr mig som det vore mina när det händer både bra och dåliga saker med dessa!)

Här är två härliga bilder på Kómeta!


 

Så söt nu är det bara vänta och se vad detta är för häst! Infon vi har är stallets snällaste häst viktbärande och trav lös.... hon har svårt för traven men det ser vi inte som ett problem utan snarare möjligheter att lyckas lösa detta!

Kram alla glada och lyckliga vänner :)

Kommentera

Publiceras ej