Onsdag...:)

0kommentarer

ja ha då har halva veckan gått! underbart med tanke på att jag har förmiddagar och det är mitt hat skift... Är liksom konstant trött!!! idag har jag iallafall kört in veckans ved och Gissa var med för första gången (både hon och jag har sluppit undan tidigare i höst..) Hon hittade en jättekul tunnel under några lastpallar med ved och hur hon sprang runt runt... en hel del bark eller snarare näver från björkveden släpade hon också upp i skogen... Men hon var helt lycklig över att vara med ute och jag tycker det är så skönt med en hund som bara är där jag är :) behöver inte bekymra mig alls helt underbart helt enkelt. Medans jag körde in ved så tog min älskling ner utetaket på altanen inför vintern så nu är det ner med! Måste säga att idag är en bra dag att få saker gjorda!

När jag fyllt skopan på traktorn med ved så var det läge att möte Felicia vid bussen så sagt och gjort hunden kopplades till hennes stora förtrett men hon måste lära sig och sedan knallade vi iväg en kilometer och möte skruttan, sen gick vi hem under många skratt :P Väl hemma så konkade jag in veden i pannrummet och Flisan fikade sedan skjusade jag henne till tierp så hon kunde åka vidare hem till Jonas. När jag återvände hem så var pannkakorna klara :) tack hjärtat <3 Så då blev det middag och sedan har jag slöat i soffan, och slagit ner rumpan farmför datorn.

Ska leta lite julklappar och skriva matlista tänkte jag! Ska till tierp vid nio och hämta hem dottra också!

Ha en underbar kväll!



Jag kan flyga med mina jätte öron... Ja hon ser nästan farlig ut här....

Kommentera

Publiceras ej