Söndag kvällen :)

0kommentarer

Ja ha då har även denna helg gått... Har lagat middag i form av en nygamal kina gryta som jag åt hemma men tappat bort receptet på. Alla utom Felicia uppskattade den :9  Efter det så skjusade jag matilda och felicia till träningen och på en gång passade jag på att dela ut de New Body som jag fick med mig till berörda ledare tyvärr vart det en kasse kvar här hemma men jag hoppas på attt kunna lämna den imorgon.

Väl hemma igen bakade fabian en kladdkaka och den fikade vi på när Felicia kom hem från buggen. Det var riktigt gott måste jag säga. Vi lämnade även jonas vid bussen så han kunde fortsätta hem till sig. Han hade aldrig åkt buss till eller ifrån karlholm så vi vissade vad busshållsplatsen var och väntade även på att bussen skulle komma!

Just nu så blir det nog sängen efter god natt pussar till barnen för ögonen håller på att gå i kors

Sov riktigt gott mina vänner :)

Kommentera

Publiceras ej