Underbara dagar ...

0kommentarer

Idag startade jag med en god frukost och sedan blev det en skön promenad med Gubben och hunden! Därefter åket jag och Fabian ut till stallet och gissa om vi blev förvånde Josefin hade tagit hem kometa;) Där stod hon så himla söt och go i hagen. Vi red ut på kometa tindra och kló! Vilket var jättetrevligt vi försökte även sätta ihop henne med dom andra hästarna men det fick bli bara dreki som kunde uppföra sig!

Väl hemma blev det lunch och sedan iväg och hämta Felicia i Tierp för att sedan skjusa henne vidare till Jonas och dom skulle sedan vidare på bio. Felicia hade varit till GUC på info i uppsala och det verkar helt klart det som gäller när det blir gymnasieval!

Sedan blev det lidel i tierp och lite shopping :)

Väl hemma så blev det krans göra inför julmarknaden i Karlholm den 6 december då till Fabians klass som samlar till en klassresa! Här är de fyra alstren som Fabian får bidra med! Vad tycker ni?

    

Dessa verk blev det själv ska jag göra två till oss i form av stjärnor och två i form av hjärtan!

Min underbara man har böjt till stomarna efter en stjärna i pil som jag hade sedan tidigare!



Här är han i full aktion!

Hoppas ni har en härlig helg!

Kram!

Kommentera

Publiceras ej