Äntligen torsdag..

2kommentarer

Är hemma idag och vilar upp fötterna ordentligt! Har tagit en sväng med Gissa i koppel vilket hon och jag tränat lite lite på så nu försöker jag varava koppel promenader med dom lösa! tror vi båda tycker dom lösa är mycket trevligare!

Äntligen är det torsdag och jag ska få fixa till mina katastrofnaglar! det gillas skarpt. Får se vad det blir för kul naglar denna gång har varit inne på svarta tippar men nja... vit glitter med dekoration är också hur snyggt som helst... ja det vissar sig i eftermiddag :)

Har lovat gubben att kolla lite på en verksamhetsplan till firman idag så jag ska strax sätta mig med det!

Nej nu blir det soffan en stund!

Kram

2 kommentarer

Nettie

25 Oct 2009 11:08

Vem är det som gör dina snygga naglar och vad kostar dom om man får fråga?

Jag gör ju mina själv, men det skulle vara sååå skönt att bara få gå hos någon annan när tiden och lusten tryter!

Annika

27 Oct 2009 05:19

Hon som gör dom heter Louise Wiberg och bor i Skutskär och ja hon är jätteduktig ! Det kostar 380,- utan dekoration altså fransk det jag tog denna gång. Vill man ha dekoration så kostar det totalt 400,- och jag tror hon tar 600,- första gången för det tar längre tid och det behövs tippar osv. om du sms ar mig så kan du få nummret till henne! Kram

Kommentera

Publiceras ej