Äventyr i häst hagen :)

0kommentarer

Ja ha då har man gjort sin första omkulridning... å fan vad ont det gör ont i baksida lår och strax ovanför vänster knä. Fick Tindra över mig på vänsterbenet! Enligt Josefin såg det inte så himla roligt ut, hon blev nog riktigt rädd för jag vågade inte riktigt röra mig på engång utan låg kvar och bara väntade på att hästen skulle komma över mig... men som tur var så hamnade bara hennes bak på mitt baksida vänster ben ! Ibland ska man ha tur om jag säger så. Anledningen var nog att hon var trött efter att vi hoppat och travat en hel del och skulle sedan öva på samlad galopp och då gick det som det gick i ett av hörnen i hagen! Men det var bara upp på engång igen både för hästens skull och min egen! Tack för hjälpen jossan! Du är guld värd.

Väl hemma så blev det fisk och potatis till middag och nu slöas det framför datorn! 

Gubben håller just på att skicka ut inbjudan till hans och felicias 50 års fest i helgen. på lördag kl 17 blir det tacos buffé här hemma. Ibland vet man inte riktigt hur man ska göra och vem man ska bjuda... vi bjuder släkten för resten känns lite som "tigeri.." jag tror ni förstår känslan jag menar men om någon av er vill komma och gratta dom och äta lite med oss så är ni mer än  varmt Välkommna!!!!! Komentera gäran detta inlägg isådana fall så jag vet hur många vi blir med tanke på mat och tårta! 

Nu ska jag slö surfa runt lite och och bara kurrera mitt ben så jag kan jobba i natt  !! känns som att jag kommer veta att jag har ett ben i natt iallafall och det är ju bra det!

Kram

Kommentera

Publiceras ej