Blod blod

0kommentarer

Igår gjorde jag en insatts, började ge blod på blodbussen eller iallafall lämnade jag prover för att kolla om jag kunde bli blodgivare! Det tycker jag alla ska bli som kan bli det! Man vet aldrig vad som händer en själv eller ens nära och kära:) Och vi har turen att få ge blod på arbetstid vilket jag tycker är jättebra och ett jättebra intsiativ av min arbetsgivare!
Igår eftermiddag så var Fabian och jag till är och Fabian red sin lektion på ärk! Han red Ragnar och det gick jättebra! En mycket stolt mamma satt på läktaren och hejade på :)
väl hemma så blev det middag i form av hamburgare och bröd gott gott!
Sedan blev det rengöring av toaletterna och tvätt som skulle vikas :) för att underlätta för Gubben som skulle städa idag!
Sedan blev det soffan och ryggläge var så himla trött!
Idag har jag jobbat förmiddag och lyssnat på ljudbok! skön arbetsdag måste jag säg. Men i morse var det hur tungt som helst! ville helst bara sova vidare! men förståndet fick råda och då blev det ur sängen och till jobbet! Väl hemma så blev det en hel skön promenad med gubben och Gissa i skogen hon sprang som en tokig. Det är så himla kul och se henne fara runt i skogen! Efter det så blev det stallet och en oseriös ridtur där jag vann ett antal gånger över Tindra! Hon är just nu en pina i rumpan! Helt hopplös men jag vann och det är huvudsaken!
Väl hemma så kom fabians kompisar och dom käkar just nu tacos här hemma sedan blir det nog film på ovanvåningen! Under kvällen ska jag köra felicia till västland och en kompis :)
Nej nu är det strax dags för lite mat för oss övriga i familjen!
KRAM

Kommentera

Publiceras ej