Brukshälsan :)

0kommentarer

Ja ha då har man fått sin DOM!!!! skämt å sido. Det var ganska lätt konstaterat varför jag har så himla ont i dom små fötterna ialla fall och fick dessutom veta att detta är nog anledningen till att min höfter också spökar en del men bara när jag vrider kroppen och då hoppar det liksom tillrätta och gör bara ont i det ögonblicket som det sker så det är inget att oja sig om! Nu åter till fötterna det blir till att gjuta inlägg till skorna har liksom tappat hålfoten och vrider av den anledningen foten snätt och följakligen även knäna. Tack vare våra "#hemska" golv av betong så har foten överkompenserat och detta leder till smärtan som vandrar upp i benen och detta på grund utav att det blir stass i benen vilket inte är helt lycket. Det är ju aldrig bra att samla på sig vätska i benen så att dom blir stasade mardrömen är = blodpropp inte bra alls om jag får säga min mening :( Men så långt ska det inte behöva gå kan jag tycka! Så nu ska det övertalas chef att dom får betala inläggen och sedan beställa tid för inläggen måste jag ha oavkortat vem som ska betala, annars kommer jag ju inte kunna jobba i längden.

Fick även lite skäll för att jag äter så mycket alvedon tack vare mina fötter är inte helt bra det heller.. Icke bra för levern sliter tydligen grymt på den så nu var det slut med det också. Skönt tycker jag man vill inte göra sig själv mer illa än nödvändigt. hon rekomenderade panodil istället. får testa det om det behövs!

Det som var himla roligt var att henne som jag var till har jag träffat ett flertal gånger på jobbet så det blev en mycket trevlig stund!

Väl hemma så blev det tinad korvstroganoff och ris!

Trevlig kväll på er mina kära vänner!

Kram

Kommentera

Publiceras ej