Dålig dagar och bra dagar!

0kommentarer

igår började väldigt bra! ridturen på tindra gick över förväntan trotts en snorr hal hage men ingen omkul ridning denna dag (tack och lov!) väl hemma blev det lite lunch och sedan i väg till jobbet. Där väntade en trisst överaskning.... det blir till att plocka av och på i två veckor......(jag tror det blir längre..) Så redan i går vid halv åtta så prottesterade mina fötter vilt i skorna ... det blir en annan belastning när man hoppar i och ur truck och så vidare dom får vila lite mer då liksom! mina fötter hatar fulkomligen att stå still och dessutom på betonggolv i åtta timmar. Men men säg inte det onda som inte har något gott med sig !"!!! Jävligt svårt att se det goda just nu om jag säger så :((( har ni sett ett åskmoln så är det bara mitt sinne som åker förbi en sväng... 

Idag började jag dagen med en sväng på AMS. se och jäklar jag hittade ett jobb att söka så det gjorde jag!! Hoppas det blir bra! Sen är både jag och gubben grymt tagade på hans nya firma så vi får se vad den leder till :) hoppas hoppas...

Tror att jag regaerar så starkt pga att min psykiska arbetsmiljö just nu tär en hel del på mitt psyke tror inte jag riktigt själv förstår hur tungt jag tycker det är igentligen... försöker ju vrida allt till positivt tänkande och det är kanske inte alltid är det bästa!

För sex veckor sedan hade jag det bästa jobbet man kan tänka sig och nu är det nog ett av de sämsta!!! Hur fan gick det så!!!!!!!!!! Ska nog ställa chefen mot vägen idag... i går gick han omvägar undrar varför.... kan det vara för att jag säger vad jag tycker och det kanske han har väldigt svårt att ta, eftersom jag dessutom inte brusar upp utan bara talar klarspråk och vill ha bra, ärliga svar!! 

Idag när jag kom till stallet så var det snö där:) det var riktigt trevligt här hemma är det 2 plus och det regnar.... det skilljer ju knappt en mil.. Jag vill också ha snö!!!! Var ut på facebook och konstaterade att det nog snöat i bruket med och dit är det bara 5 km... Skulle vilja se Gissas reaktion :) Hon kommer att fulkomligen älska snön!

Ja det var mina dagar hoppas dina varit bättre! Nu ska jag iallafall bita i det sura sura äpplet och gå till jobbet efter lite mat i magen idag blir det memosa sallad och skinka med kokta potäter till! ska bli riktigt gott!

Kram!



Sötnos i skogen på upptäktsfärd :) 

Kommentera

Publiceras ej