Företags plan :)

2kommentarer

Ja ha då har man satt ihop sin första företagsplan :) Det var inte lätt det heller! Men det gick nu ska bara gubben tycka att den är okej också, men det tror jag han kommer tycka möjligen att han vill till lägga något som jag misssat vilket absolut inte är otroligt ;) Så det har varit min dag vid gubbens bärbara och knappat och tänkt så det ryckt ur öronen på mig mer eller mindre iallafall!

Tack vare det så känns fötterna på g idag och det är positivt! Tror nästan att jag kan jobba imorgon... väntar lite mer till kvällen innan jag tar något beslut!

Här är några sköna bilder på Gissa från igår!



Varför leka med en boll när man kan ha två och ett tuggben....



efter det blir man trött som få och somnar på sin bädd i köket!

I natt var hon i köket och sov själv utan att äta upp något olämpligt som skor eller dyligt! Hon är duktig min lilla sötnos!

Kram

2 kommentarer

Bicka

23 Oct 2009 05:19

Så fina bilder på go'gumman! :)

Pia

23 Oct 2009 13:15

Håller med mamma. Jättefina bilder!



Så skönt att hon kan sköta sig när hon är själv. Holly skulle jag nog inte våga lämna ensam än då hon hittat en favoritmöbel hon går lös på så snart ingen ser. Som tur är så älskar hon sin bur :)

Kommentera

Publiceras ej