Fötter fötter fötter allt fokus på fötter...

0kommentarer

Sen om det är bra eller dåligt det vet jag inte. Är hemma idag för att i natt värkte fötterna bort min sömn :( inte skit kul men det går. Idag har jag äntligen fått en tid på brukshälsan redan i eftermiddag ska jag träffa en sjukgymnast och det tycker jag känns riktigt riktigt bra! Nu ska vi få ordning på dessa två små värk bomber!
Igår när jag red kände jag absolut ingenting i fötterna efteråt och det är nog ett tecken på att jag kan slappna av totalt i fötterna när jag sitter på häst ryggen och det är lite spännande tycker jag. Igår var jag på paketeringen för andra gången och det gick bra men som sagt var tyvärr blev det inte riktigt bra där utan snarare åt andra hållet vilket jag tycker är skit tråkigt för jag är en arbetsmänniska gillar inte att vara hemma utan får nästan dåligt samvete då och det är ingen kul känsla alls.
Gubben var i Bålsta (där jag är uppväxt) igår och kollade in led belysning vilket var väldigt givande snart ska vi lansera hans webshop och det kommer att bli så himla bra. Är ni ute efter snygg bra belysning är det dit ni ska surfa. Visst priserna blir inte som IKEA men väl värda pengarna som man lägger för hittar man något som man gillar så använder man det ju och dessutom så är dom lite av tidsklassiker för en själv. Har även hittat en liten present till gubben idag så den kommer vilken dag som helst!
Nu ska Gissa och jag strax ut och gå en promenad vilket ska bli skönt med lite frisk luft!
Kram alla underbara människor!

Kommentera

Publiceras ej