Fötter och huvud :(

0kommentarer

Snacka om att veta om att jag har en topp och en botten på denna kropp! Båda värker så jag tror jag blir tokig1 Har sattsat på alvedon och hoppas på att det ska släppa något men men .... ja lite bättre har det nog blivit. Blir hur som helst hemma idag från jobbet igår trodde jag mina ben/fötter skulle gå i tusen bitar. Ska försöka fixa till detta till på måndag måste ju finnas några sulor eller något som man kan lägga i dojorna...

Tyvärr blir det ingen ridning heller tror inte huvudet pallar det! tyvärr :( Men i morgon blir det nya tag så j**klar tindra då kommer jag och då ska vi testa brodden! Känner mig redan laddad! Hum vad kul allt kändes helt plötsligt! Tänk vad en liten häst kan glädja :) Gillar denna lilla markatta så himla mycket.

Gubben ska till Tierp idag på ett möte ang firman så man blir sittande här själv.... ska försöka städa lite men jag har ju hela dagen på mig så jag ska nog hinna! Fabian har ridskolan på eftermiddagen så vi ska fara dit också men det är inget problem alls då får jag ju lite häst lukt iallafall!

Skriver mer under dagen funderar på att gå ut och ta lite härliga hundbiler om vädret håller i sig! strålande sol och 0 gradigt!

Kram

Kommentera

Publiceras ej