Fyllda lövbiffar och besök av Anakin :)

0kommentarer

Idag när ridningen var överstökad så blev det letande efter lite listor till New Body! Nu är alla här hemma. så nu blir det till att sammanställa allt under kvällen :) Efter det gick jag och gissa en sväng i skogen hittade en himla mysig väg som gör att vi inte behöver gå så himla mycket på bilväg och ändå en riktig promenad! Väl hemma så satte jag upp raggar slang under altanen så nu ser man bättre på baksidan när man är ut med hunden på kvällen! Och det är trevligt tycker jag! Gubben har lagat traktorn så han tog hand om dom sista stenarna på gården så nu är den plogningsvänlig igen! När vi höll på ute så kom Örjan och Lotta med Anakin och det är alltid trevlig, När vi kom in så böjades det med middagen vilket blev fyllda lövbiffar med tomat och mossarella ost i, jag åt ungsgrönsaker och övriga familjen pommes till Gott blev det iallafall och sedan slägnde jag även ihop en äppelpaj till kvällen! Svärmor och svärfar kommer över!

Ska skjusa Felicia till en kompis över kvällen så det blir väl som igårkväll att telefon ringer lagom tills man somnat ;) Men det gör absolut ingenting!

Nej nu ska jag åka!

Kram


Gissa och Holly när vi hämtade Gissa!



Liten sötnos i hallen! 9 veckor!



Något större tjej i veckan!

Kram

Kommentera

Publiceras ej