Hårfärgning :)

0kommentarer

Underbara Malin :) Du passar så bra i din nya röda färg men jag förstår helt om du vill ha det brunare! I dag har jag färgat malins hår och haft en trevlig stund med henne här hemma. För övrigt så har hon ett bar bord och fyra stolar som jag ska få testa till vårat kök! Har nämligen stora planer på att möblera om här hemma ganska drastiskt! Gubben har varit till tierp idag och fixat och grejat lite med företaget! Det kommer bli kanon bra när det är färdigt! Jag är helt övertygad om detta!

Nu ska det bli lite middag och lite mer tankar om att möblera om.... Gillas massor av mig och lite av gubben som bara tänker företag ljust nu! (men det gillar jag för det är roligt att se männiksor som har massor av inspiration och mativation att göra saker )

Kram alla glada!

Kommentera

Publiceras ej