Härlig promenad i skogen :)

1kommentarer

Jaha då har Gissa och jag varit ut i skogen i nästan en timme! Vi har kollat in våra två rådjur och två harar utan några större bekymmer :) Hon så dom nog inte riktgit eller fattade åtminstone inte var det var. Vi böjade i skogen där var det hyfsat torrt så vi märkte inte av regnet så himla mycket . Hon fulkomligen älskar att hoppa över ned fallna träd och ta sig under samma sak, hoppa över stenar. idag lekte jag lite kurragömma med henne för att hon inte ska tappa intresset för mig när vi är ute och går, tror hon uppskattade det hon vart helt galen och tyckete nog att leken var adelles för kort. När vi kom ut på åkrarna så blev det lite inkalnning och stanna kvar och även detta gick riktigt bra måste jag säga! Godis gör underverk ;P.

Jag läste på Mysig.nu´s blogg att dom böjat med visselpipa till holly det vore nog en bra idé på gissa också tror jag snor den idén rakt av! har nämligen en pipa ligger som jag fick av Örjan och Lotta efter deras gamla hund Ice!

Blir till att prova i eftermiddag på promenaden då!

God morgon och Kramar till er alla!

1 kommentarer

Pia

25 Oct 2009 11:05

Nu har vi jobbat med pipan i 2 dagar & det går över förväntan.

Var nyss i skogen tillsammans med mamma & Charlie men då var det bara Charlie som gällde för Hollys del.Får nog träna henne ensam först tills det sitter ordentligt :)

Kommentera

Publiceras ej