Helg helt underbart!

1kommentarer

vaknade vid halv sju av att fyra "galna" killar böjade hålla låda på ovanvåningen! Pigga som få. Till och med Gissa körde ner huvudet under täcket och tycktes tänka tysta vi vill sova :) men men dom hade det himla kul så det är inget att säga om det!

Så jag och Gissa klev motviligt upp efter ett tag och åt frukost sedan bar det av ut i skogen på en skön promenad, det är himla skönt att få gå på morgonen och ladda upp inför dagen som kommer. Väl hemma väckte jag gubben och Felicia som kom ner och intog frukost med mig ( ja jag åt två gånger men lite båda gångerna). efter detta så skulle jag åka till konsum och hämta ut New Body paketen men se det gick inte det är ju alla helgona och då öppnar dom ju senare... men ingen skyllt på dörren, det tycker jag är dåligt... Får väl hämta packeten efter stallet så jag kan sortera upp allt under dagen och kvällen! Får nog ta lite hjälp av gubben <3 och åka till svärmor och skriva ut lappar om dom har lust att låna ut skrivarn till mig. Ska kolla hur många jag behöver..

Ska även skjusa Felicia till Jonas på förmiddagen så det blir nog en bra dag detta!

Skriver mer under kvällen!

Kram



Ja jag är trött.......

1 kommentarer

Birgitta

02 Nov 2009 08:19

Ååå vilken mysis! :) Jag längtar verkligen tills vi ses i sommar!

Kommentera

Publiceras ej