Höstrusk gillas :) :)

0kommentarer

Ja idag vart det stallet och en ridtur utöver det vanliga! tindra skötte sig exemplariskt lyckades med det mesta och endast en protest i form av en kick! Äntligen börjar det lossna för oss två! Efter stallet så blev det snbbt hem och lite uppvärmd kyckling från gårdagen och i väg till Gävle för lite shopping. Fixade felicias födelsedagpresent ;) blev jättebra. Sedan köpte jag även en tröja till henne som hon ville ha. Själv hittade jag en mörkgrå cardigan på gina som är ur skön och två tajts ett par grå och ett par svarta! Hittade även tre par vantar på hm upptäckte nämligen i veckan att alla mina vantar gått iväg av någon anledning endrera har ungarna användt sönder dom eller så är dom bara borta helt enkelt! Sedan var vi in på Jysk och jag hittade 4 st fuskskinns tabletter till matbordet det vart rikigt snyggt köpte ävne lilla klotljus på plantagen där jag även handlade blomman till svärmor! Gubben var in på bilteama och shoppade lite pärmar och grejor till bokföringen av företaget! Ja det var nog allt... Nej men just det gubben fick ju välja sin födelsedagspresent också... en bärbar dator! Det var någon som blev glad om jag säger så! Puss på dig min gubbe!!!

Nu har vi ätit middag i form av hamburgare med pommes och det var riktigt gott! Nu ska vi till svärmor och gratta henne. Hon fyllde nämligen år i veckan som gick!

Nej nu ska här surfas lite tills dom andra blir klara för avfärd!

Kram :)

Kommentera

Publiceras ej