jäklar kamel häst....

0kommentarer

Ja som ni förstår av rubriken så gick inte ridningen på topp idag. Tindra bara djävlades i ett var det inte två bakben i luften så var det två framben, så till slut klev jag av och Josefin kastade sig över henne med longerlina och tömkörde henne :) tack vännen! Och vipps så blev det mycket bättre! Hon hade liksom tappat förtroende respekten för mig. Nu gick det bra till slut med mycket bra hjälp från Josefin! Du är en klippa!

För övrigt har dagen varit riktigt bra måste jag säga allt har rullat på bra som sjutton! Har monterat på jobbet och det gick bra bara man lärt sig hur man ska göra ! och tillslut trillade polleten ner även hos mig ;)

Väl hemma efter ridnigen så blev det fisk och potatis till middag gott!

Sedan blev det GLÖGG premier! Gott som bara den!!!!!

Nu ska jag surfa lite och sedan blir det sängen! Ska bli riktigt skönt!!

Kram :)

Kommentera

Publiceras ej