Julklapps lista...

1kommentarer

I år ska jag inte vara ute i sista minuten! utan jag har böjat skriva ner vad vi/jag ska handla till folk i julklapp ja jag vet det är tidigt men känns bättre rent ekonomiskt att börja i tid! Så nu när alla födelsedagar är överstökade så har vi börjat fiska lite hos ungarna vad dom önskar sig och Fabian har en riktigt diger lista i år :) det är bra det då finns det lite att ta utav om jag säger så. Inte för att han får allt utan då är det mindre chans att han vet vad som är i packeten när han öppnar dom.... hoppas jag iallafall!

Idag är det 5 veckor kvar till första advent:) Jag älskar julmånaden och allt pyssel fram till dess! bara underbart. Ska vi baka praliner i år igen Malin? Den lilla kan vi ju ha med det är inga som helst problem vi har ju Felicia!!! Skulle vara himla trevligt tycker jag!

Jag planerar för fult vad jag ska göra sedan brukar bara hälften bli gjort men det är ju något iallafall!

1 kommentarer

Nettie

25 Oct 2009 11:11

Visst är det härligt med advent, snö, levande ljus och glitter i alla trädgårdar... drömmer

Kommentera

Publiceras ej